שלטים לדלת לבית ולמשרד

שלטים לדלת לבית ולמשרד

כאשר מזמינים שלטים לבית יש לשים לב לפרטים הקטנים. שלט לבית זהו מוצר שישמש את המשפחה לשנים רבות. השלט יעבור מדלת לדלת, וישמש כפריט אמנות דקורטיבי וכמזכרת עולם. אילו שלטים מייצרים בגרפיכץ? מה היתרון בשלטים אלו? ואיך נתכונן לקראת ההזמנה? כל הפרטים ועוד במאמר שלפניכם.

צפו בגלריית כל מוצרי: שלט לדלת

שלטים לבית, שלטים לחדרים, שלטים מעוצבים… מי אמר ולא קיבל?

"כל משפחה והשלט שלה" אומרים אצלנו במפעל. יש שירצו שלטים לבית בקו אחיד, וישנם כאלו שיעדיפו שלט לדלת בעיצוב אישי לכל אחד. הכל תלוי בכם. בגרפיכץ אינכם מוגבלים! תוכלו להזמין שלט סטנדרטי ואיכותי עשוי עץ או מתכת עליהם אנו מדפיסים בשיטה ייחודית לגרפיכץ. הצבעים חיים מאין כמותם והנראות של השלט מטריפה.

שלטים לבית | שלט לדלת כניסה
שלטים לבית | שלט לדלת כניסה

שלט כניסה לבית הינו הרושם הראשוני שתעשו על כל אורח

"לא מחפשים לעשות רושם", ככה עונים לי כל הלקוחות.

אבל… "אבל שהשלט לדלת שהזמנו ייצא מטריף, כן?"

ממשיכים הלקוחות במעין טקסט ידוע מראש. "השקענו כ"כ הרבה בעיצוב הפנים,

אנחנו מעוניינים בשלט שיציג את הקו העיצובי של הבית". גברת לוי מעוניינת בעיצוב קר ומודרני וגברת כהן רוצה את תמונת בני המשפחה מהטיול למפלי הניאגרה. הטעם האישי שלכם יוצג בכניסה לכל באי הבית. אדון מוסקוביץ רוצה שלט קטן מפח, ומר דקל רוצה כיסוי לכל הדלת.

הכנסו וצפו בגלריית "שלט לדלת" של גרפיכץ. גם אם לא מצאתם את מבוקשכם בגלריה, לא נורא. ממילא כל שלט נעשה במפעלנו שבבני ברק. יש לכם רצון לעצב לכם שלט בעיצוב אישי? אנחנו פה להגשים את חלומכם.

שלטים מעוצבים לבית | כיף להכנס הביתה.

אז מה היה לנו שם? שלט עץ, שלט מתכת, שלט בד, שלט קרמיקה… יו ניים איט. בגרפיכץ מייצרים שלטים מעוצבים לבית מכל חומר, בכל גודל וצורה. הייחודיות שלנו היא בכך שאנו מחזיקים במפעלנו מכונות וקו ייצור מהטובים בישראל. כך שאם תרצו שלט לדלת שיכסה את רוב שטח הדלת בתמונתכם בגודל מלא, אפשרי בהחלט. תרצו להוסיף לשלט שלכם שכבות ולייצר שלט שהוא דקופז' תלת מימדי מטריף? סגור. בואו עכשיו ונסדר לכם.

שלטים לבית מעוצבים באופן אישי
שלטים לדלת לבית ולמשרד

שלט לדלת בחיתוך אותיות

סגנונות של שלטים עם אותיות מרחפות

אותיות מרחפות הינן אותיות ממוזגות אחת בתוך השניה, יחדיו הן יוצרות שלט לדלת מושלם! ניתן להזמין בשכבה בודדת וכן בכמה שכבות לפי בקשת הלקוחות.

שלט לדלת אותיות מרחפות
שלט לדלת כניסה – אותיות מרחפות